zaterdag 21 april 2012

Melbourne: islamitische haatbaarden demonstreren tegen atheïsten

.
De onderstaande video vond ik op Blazing Cat Fur. Te zien is hoe islamitische haatbaarden demonstreren tegen een conferentie van atheïsten in de Australische stad Melbourne, die vorige week plaatsvond. Ayaan Hirsi Ali was overigens een van de sprekers op de conferentie. Dat atheïsten in moslimlanden geen leven hebben, moge bekend zijn (atheïsten zijn in dergelijke landen nog grotere paria's dan joden en christenen). Hoe zal dat over enkele decennia in Westerse landen zijn, gezien de voortschrijdende islamisering? Dat is een vraag die ik mij zelf – als atheïst – regelmatig stel. Nu merk ik al dat college-studenten van mij (in de neurowetenschap) hun mond niet open durven te trekken als een islamitische student beweert dat alles wat wetenswaardig is in de koran staat. Als een christelijke student iets vergelijkbaars over de bijbel zou hebben gezegd, was dat wel anders geweest.



Zie ook:
Dossier islam
Dossier Australië

_____